Baileys får kvindelig former

0

Baileys i ny feminin form

Diageos ikoniske brand Baileys har fået nyt flaskedesign. Det prisvindende designbureau Lewis Moberly står bag den nye flaske.

Baileys, der er verdens mest solgte likør, er nu tilgængelig i ny smuk og elegant flaske. Den nydesignede flaske er både højere og slankere i sit udtryk, og det giver den en mere stilfuld og elegant profil.

– Baileys er bredt anerkendt for sin unikke flaskeform, og vores stilfulde nye design forbliver tro over for Baileys’ ikoniske arv på en nutidig og stilig måde. Vi er sikre på, at den – i kombination med det velsmagende indhold – ikke kun får mere gennemslagskraft på hylden, men også bekræfter Baileys’ position som en moderne nydelse for den moderne kvinde, siger Chris Lock, Baileys’ vesteuropæiske marketingdirektør hos Diageo.

Det er det prisvindende design- og identitetsbureau Lewis Moberly, der har designet flasken. De har bl.a. fremhævet de ikoniske Baileys-insignier med den gyldne farve og ladet flaskehalsen være helt bar. Desuden har designerne slanket flasken, så den nu passer i køleskabslågen.

Om Baileys
Baileys – verdens mest sælgende flødelikør – er en unik blanding af blød irsk fløde med kvalitetsspiritus og whiskey. Den har vundet flere medaljer end nogen anden konkurrent i den prestigefyldte San Francisco World Spirits Award og er 2012 guldvinder. Der sælges over 82 mio. flasker Baileys verden over om året.

bailey

Share.

About Author

Leave A Reply

Giv mig besked ved andre kommentarer via e-mail. Du kan også abonnere uden at kommentere.